« Iè ma capisci, ça va créer des emplois » anto
Chi a dettu ch'ellu vulia travaglia.....?
Ghjuvanluca
U sviluppu duveria esse sustenibili.Facendu Custì à Corsica perderia identità, ma sopra à tottu à soia ricchezza:l'ambienti,a natura....unica speranza pà u futuru.Un ci serà più sferenze tra ella e altri lochi.Dunque dopu, sfruttata e consumata da u cementu ,serà abbandunata da ì soi carnefici.
Attenzione u veru bisness di u futuru sò le risorse di l'ambiente...i suoi frutti. Prima di l'indipendenza pulitica ci è quella ecunomica. JR
Eccu, he detta "sviluppu sustenibile" o "sviluppu durèvule", o "sviluppu andà" , chjamate cume u vulete
ma in Corsica simu sempre in un sviluppu "à l'usu années 80" : parkings, grands ensembles, supermarchés, casamenti chi ùn piglianu micca in contu l'ecologia, vittura omnipresente...... tuttu cio chi ùn hà micca marchjatu in altro 30 anni fà, a femu noi avà. anziani
quessi so i discorsi di a CGT e di i cummunisti.
"ça va créer des emplois" = centrales au fioul lourd, SNCM, port de la Carbonite... si vede u risultatu di sta pulitica chi arruvina l'ambiu e a sucetà corsa cazzu marinu
Ci cridimu in Doha o in Abu-Dahbi
Ci piaci di più à sfigurà i nosci lochi ch'hà custruisci casamenti chi daranni loghji à l'isulani. Tutti i stragneri duvintarani veri corsi e i corsi duvintarani stragneri. Eccu a seguita di a noscia storia. Oghji semu in u tempu di a Corsica vargugnosa. Ch'edda ghjunghji a fini di u mondu, e prestu. Michele
Per favore, non fate distruggere la corsica....dipende da voi, dai còrsi, anche se so che quelli veri sono sempre meno....questa estate ho visitato quasi tutta la corsica e, da italiano, ho la speranza che un giorno sia libera e padrona del proprio destino, che parli la sua lingua che è anche la mia. Siamo tutti sulla stessa barca perchè questa è la colonizzazione delle multinazionali che si vogliono mangiare corsica, sardegna, italia, europa..tutto.
forza còrsi non mollate! p.s. qualcuno mi spiega come si legge "ghjunghji"? con la G italiana (come gelato) o con la GH di ghianda? sardu
un si micca filo-auropeanu...un ti crede micca chi l' auropa ci pensi...si un ci pensa l' italia a noi sardi,ci pensa l' auropa...figurati al nostro paese, siamo noi l' europa!!!! ITALIA;FRANCIA;GERMANIA, malta sanmarino,monaco e così via...
Michele
Sardu, io sono per l'europa dei popoli e delle nazioni, non per l'europa di merda di bruxelles!! oggi gli stati come l'italia e la francia sono solo dei camerieri della finanza, ecco perchè, anche se da italiano mi piacerebbe che un giorno la corsica tornasse alla sua patria, credo che la cosa da volere sia l'indipendenza
capicursina
Dapoi i tempi i più landani, a Corsica hè stata ricca di e so pruduzzione agricule ( oliu, mele, biade, castagne, vinu, frutta...) , è tantu ricca chi ancu Genuva - ch'ùn ci tenia tantu caru- ùn vulia cappià sta terra chi a nutria.
Ma oghje, u solu penseru di sti cari eletti ghjè di creà impieghi artificiali nè a cunsumazione o u turismu. Invece di piantà i pomi si piantanu i parpaings. U tuttu cummerciu, u tuttu turisimu ci tomba à addiu l'indipendenza, ùn pudemu mancu manghjà un pomu corsu Serebbe ora di pensà a pruduce è micca buttunà Tutte e terre e più ricche di e piaghje so cuperte di custruzzione I nostri antichi eranu più astuti chè noi: In muntagna ci fecianu e so case, in piaghja cultivavanu oghje a muntagna si more è e piaghje so diserti di bettonu casgiu merzu
L'impieghi si ponu creà ancu andendu à zappà
senzabarba
à michele, nè ge nè ghi ma piuttosto un po come "rimedio, assedio" ma con la d meno staccata : "diundji" sarebbe più vicino
Michele
grazie
Michele
L'impieghi si ponu creà ancu andendu à zappà
BRAVO MA QUANDO LO CAPIRANNO GLIA ALTRI, SARA' TROPPO TARDI... cignale
brava capicursina.
+ 1000 ! e terre agricule diventanu case goffe, centri cummerciali, golfs, campings... quessa un ghjornu l'emu da pacà sardu
si michele hai ragione... l' europa deve rimanere così come è. solo in un futuro lontano ne potremo parlare di "europa", non esiste difatti una nazione europea, mai più un impero "ROMANO"e la corsica,meglio indipendente,viva l'europa dalle cento bandiere...grazie per la risposta e un saluto=)
Scrive una risposta
|
|